Obiektywy do bezlusterkowców (Carl Zeiss, Venus Optics, FujiFilm, Sony)
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Sony FE 70-200 mm f/2.8 GM OSS to obiektyw odpowiadajacy potrzebom najbardziej wymagającego użytkownika. Tak jak wszystkie obiektywy serii G Master wyróżnia się dużą jasnością w całym zakresie ogniskowych oraz doskonałą rozdzielczością. Wbudowany silnik DDSSM umożliwia szybkie i dokładne ustawianie ostrości co przyda się zwłaszcza w fotografii reporterskiej, sportowej i przyrodniczej. Konstrukcja zabezpieczona przed wpływem kurzu i wilgoci pozwala korzystać z niego nawet w niesprzyjających warunkach.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Sony FE 100-400 mm f/4.5-5.6 GM OSS to profesjonalny obiektyw serii G Master dedykowanej dla najbardziej wymagających fotografów. Doskonała jakość optyczna, szybki silnik AF, stabilizacja obrazu oraz uszczelniana obudowa idealnie sprawdzą się w pracy zawodowego fotografa nie uznającego kompromisów. Zakres ogniskowych 100-400 mm znajdzie zastosowanie przede wszystkim w fotografii przyrodniczej, sportowej czy wszelkiej fotografii odległych obiektów. Zdobywca prestiżowej nagrody TIPA 2018.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Wyjątkowo lekki, pełnoklatkowy teleobiektyw o stałej światłosile f/2.8, świetnie sprawdzający się zarówno w fotografii, jak i w wideo. Wykorzystuje 4 silniki liniowe XD, które zapewniają precyzyjną, cichą i wydajną pracę. Szereg klawiszy funkcyjnych, 3 niezależne pierścienie i uszczelnienia chroniące przed pyłem oraz wilgocią zapewniają swobodną i intuicyjną pracę.
+1 rok gwarancji za darmo
CaptureOne 40% taniej
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
FE 24-105 f/4.0 G OSS to obiektyw o bardzo szerokim zastosowaniu dedykowany do aparatów bezlusterkowych z matrycą pełnoklatkową. Szeroki zakres ogniskowych pozwoli na fotografowanie zarówno rozległych krajobrazów jak i "ciasnych" portretów. Wbudowana w obiektyw stabilizacja obrazu oprócz możliwości wydłużenia czasu naświetlania doskonale sprawdzi się podczas filmowania eliminując drgania obrazu. Zdobywca prestiżowej nagrody TIPA 2018.
Obiektyw o niemalże zerowej dystorsji, który pokrywa sensor pełnoklatkowy i zapewnia kąt widzenia 130,4° i światłosiłę f/2.8. Mobilna konstrukcja wykorzystuje 2 szkła asferyczne i 3 szkła ED, ważąc przy tym tylko 420 g. Jest to pierwszy obiektyw z systemem AF wśród modeli Laowa.
Ultra szerokokątny obiektyw wyposażony w szybki autofokus. Zabezpieczenie przez pyłem oraz wilgocią sprawiają, że jest idealnym pełnoklatkowym obiektywem do fotografii architektury, gwiazd i krajobrazu. Batis 18/2.8 to nie tylko doskonała technologia, to także niepowtarzalny i urzekający design.
Kompaktowy teleobiektyw przeznaczony do aparatów CSC (Compact System Camera) wyposażonych w pełnoklatkowy sensor. Jego wymiary docenią szczególnie osoby, które często podróżują lub zajmują się fotografią uliczną, potrzebujące małego nierzucającego się w oczy obiektywu o najwyższej jakości obrazu. Duży kąt obrotu pierścienia ostrości umożliwia precyzyjną regulację.
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Klasyczna portretówka o ogniskowej 85 mm i jasności f/1.4, która zapewnia bezkompromisową jakość obrazu charakterystyczną dla linii premium G Master. Oferuje silnik SSM, powłoki Nano AR i obudowę odporną na działanie kurzu i wilgoci. 11-listkowa, kołowa przysłona gwarantuje piękny, naturalnie wyglądający efekt bokeh.
Obiektyw filmowy makro o 2-krotnym powiększeniu i konstrukcji APO. Zapewnia minimalną odległość ostrzenia 8 cm, 13-listkową przysłonę i zaawansowaną konstrukcję optyczną. Pokrywa pełnoklatkowe sensory. Zgodność z 0,8 MOD umożliwia wykorzystanie go wraz z różnymi systemami follow focus.
Obiektyw szerokokątny przeznaczony do współpracy z lustrzankami wyposażonymi w sensor o rozmiarze pełnej klatki i APS-C. Posiada on 2 wyjątkowe cechy - jedną z nich jest tryb makro charakteryzujący się powiększeniem 1:1 natomiast druga - funkcja shift, jest jeszcze rzadziej spotykana. Nowoczesne, wielowarstwowe powłoki antyrefleksyjne zabezpieczające przed powstawaniem flar i odblasków na zdjęciach.
Zaawansowany obiektyw zoptymalizowany pod kątem filmowania przy użyciu aparatów i kamer z matrycami pełnoklatkowym (i mniejszymi). Zapewnia ultraszeroki kąt widzenia wynoszący 110 stopni. Może współpracować z systemami Follow Focus.
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje bursztynową flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. Dostarczany z wymiennym mocowaniem ARRI PL / Canon EF.
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje bursztynową flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. Dostarczany z wymiennym mocowaniem ARRI PL / Canon EF.
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje niebieską flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. Dostarczany z wymiennym mocowaniem ARRI PL / Canon EF.
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje srebrną flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. Dostarczany z wymiennym mocowaniem ARRI PL / Canon EF.
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje bursztynową flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. Dostarczany z wymiennym mocowaniem ARRI PL / Canon EF.
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje srebrną flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. Dostarczany z wymiennym mocowaniem ARRI PL / Canon EF.
Obiektyw o niemalże zerowej dystorsji, który pokrywa sensor pełnoklatkowy i zapewnia kąt widzenia 130,4° i światłosiłę f/2.8. Mobilna konstrukcja wykorzystuje 2 szkła asferyczne i 3 szkła ED, ważąc przy tym tylko 420 g. Jest to pierwszy obiektyw z systemem AF wśród modeli Laowa.
Obiektyw o niemalże zerowej dystorsji, który pokrywa sensor pełnoklatkowy i zapewnia kąt widzenia 130,4° i światłosiłę f/2.8. Mobilna konstrukcja wykorzystuje 2 szkła asferyczne i 3 szkła ED, ważąc przy tym tylko 420 g. Wersja z 14-listkową przysłoną i w pełni manualnym ustawianiem ostrości.
Obiektyw o niemalże zerowej dystorsji, który pokrywa sensor pełnoklatkowy i zapewnia kąt widzenia 130,4° i światłosiłę f/2.8. Mobilna konstrukcja wykorzystuje 2 szkła asferyczne i 3 szkła ED, ważąc przy tym tylko 420 g. Wersja z 14-listkową przysłoną i w pełni manualnym ustawianiem ostrości.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.